גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

מוזיקת עולם

ביטלמניה - מופע הצדעה לביטלס

ארכיון תאריך: 3 נובמבר 2018 - 15 נובמבר 2018

משך: שעה וחצי

בהשתתפות:
המג'יקל מיסטרי טור והתזמורת הקאמרית הישראלית
ייעוץ אמנותי והנחייה: יואב קוטנר
אורח: ערן צור

בעקבות ההצלחה והביקוש הגדול – סיבוב הופעות נוסף! מופע מיוחד ורב משתתפים וידאו ארט מוקפד וקטעי וידאו נדירים מופע המחווה העשיר והמגוון ביותר שנעשה בארץ ללהקה ששינתה את עולם המוסיקה. כל השירים והאלבומים הגדולים על במה אחת – חובה לכל חובבי הביטלס בעבר ובהווה.

עיבודים מיוחדים לכלי מיתר: להקת מג'יקל מיסטרי טור ביחד תזמורת כלי מיתר של הקאמרית הישראלית במופע ענק משירי הביטלס, עם ביצועים מדויקים ומרגשים לשירים הגדולים. מופע נוסטלגי ואנרגטי המשלב את כל השירים והאלבומים הגדולים של הביטלס מכל הזמנים ומכל הסגנונות. להקת מג'יקל מיסטרי טור, מקיימת הופעות הצדעה לביטלס בפסטיבלים הגדולים בכל הארץ והעולם עם ביצועים מדויקים ומרגשים לשירי הביטלס. הלהקה נבחרה לייצג את ישראל בפרוייקט בינלאומי מטעם מוזיאון הביטלס בליברפול ומועדון הקאוורן האגדי בו החלו הביטלס את דרכם. במופע מיוחד זה אותו מנחה יואב קוטנר, חוברת הלהקה אל התזמורת הקאמרית ואל אמנים אורחים וביחד יתמקדו בשירים הגדולים והמתוזמרים מכל האלבומים.
Yesterday, hey jude, strawberry fields forever, penny lane, fool on the hil, glass onion, i'm the walrus, golden slumbers, got to get you into my life, here comes the sun, something, let it be …
 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter