גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות ג'אז ובלוז

פסטיבל יפוג'אז - מחווה למייקל ג'קסון, ארתה פרנקלין ופרינס- היהלומים של ה-Soul וה- R&B

ארכיון תאריך: 4 אוקטובר 2018 - 6 אוקטובר 2018

משך: שעה ורבע

משתתפים:
Tia Fuller סקסופון (ארה"ב)
אבי אדריאן פסנתר/קלידים
אריה וולניץ בס
יוגב שטרית תופים
 
במופע זה תבצע וירטואוזית הסקסופון טיה פולר ממיטב קטעיהם של מייקל ג'קסון, ארתה פרנקלין ופרינס- היהלומים של ה-Soul  וה- R&B!
טיה מופיעה ברחבי ארה"ב ובאין ספור פסטיבלי ג'אז חשובים, ביניהם ניתן למנות את Angola, Croatia, South Africa, North Sea, Umbria, Edinburgh ועוד, וכן בלינקולן סנטר וב Dizzy’s Club Coca-Cola הנחשב.
היא הוציאה עד כה 4 אלבומים כשבאחרון מנגנים המתופף האגדי ג'ק דיג'ונט והבסיסט הגדול דייב הולנד. אלבומיה זכו וזוכים לתגובות נלהבות בניו יורק טיימס וב'וול סטריט ג'ורנל'.

טיה פולר מופיעה באופן קבוע עם ביונסה ומככבת במספר הקלטות ו-DVD שלה כסולנית. כמו כן, הופיעה טיה כסולנית בתוכניות הטלויזיה הנחשבות בעולם, ביניהן The Oprah Winfrey Show, Today Show, Good Morning America, BET Awards, American Music Awards, Total Request Live, 2010 Grammy Awards.
בנוסף טיה מופיעה באופן קבוע עם מתופפת הג'אז טרי לין קרינגטון, הבסיסטית/זמרת אספרנסה ספולדינג וכן עם הזמרות צ'אקה קאן, ננסי ווילסון, ארתה פרנקלין, דיון וורויק, פטי לה-בל, אריקה באדו, עם המתופפת Sheila E, המתופף ראלף פיטרסון, הבסיסט רופוס ריד, החצוצרן ג'ון פאדיס, הפסנתרנית גרי אלן, הטרומבוניסט וויקליף גורדון ועוד.
 טיה פולר זכתה ברציפות במשאל ה -Rising Star של מגזין הג'אז היוקרתי Downbeat לשנים 2013 ו-2014 ורואיינה לכתבות שער במגזינים JazzTimes ,Downbeat ,Jazz Education Journal ו-Saxophone Today. היא בעלת תואר ראשון בביצוע ג'אז מ-Spelman College Atlanta ותואר מאסטר בהוראת ג'אז מ-University of Colorado ומשמשת כפרופסור מן המניין ב Berklee College of Music.

מייקל ג'קסון, 'פרינס' וארתה פרנקלין הם ללא ספק המייצגים האותנטיים והבולטים ביותר של מוזיקת הפופ האפרו - אמריקאי.
הם נמנים על אלה שהביאו את המוזיקה השחורה למעמדה הבלתי מעורער הודות לקולם הייחודי הנטוע עמוק בבלוז, בגוספל ובמוזיקת הנשמה והודות למקוריותם ולאישיותם החזקה ויוצאת הדופן.
לא בכדי הם נודעו בכינויים מלכותיים. מייקל ג'קסון נחשב ל'מלך הפופ', כינויו של רוג'ר נלסון (שמו המקורי)היה 'פרינס' וכינויה של ארתה פרנקלין 'מלכת שירי הנשמה'.
שיריהם ובמיוחד ביצועיהם נחשבו לפורצי דרך, השפיעו ועצבו את תעשיית המוזיקה, היו תמיד 'גדולים מהחיים' והצליחו לגשר על פערי דורות, גזעים ותרבויות.
רשימת הפרסים בהם זכו לאורך השנים היא אין סופית. בין היתר זכתה ארתה פרנקלין ב 18 פרסי גראמי ובמדליית החירות הנשיאותית. מייקל ג'קסון זכה ב 15 פרסי גראמי וב-26 פרסי American Music Awards ו'פרינס' זכה באוסקר ובגלובוס הזהב על כתיבת מוזיקה לסרטים, דורג על ידי מגזין ה'רולינג סטון בין 30 האמנים הגדולים בכל הזמנים וצורף ל'היכל התהילה של הרוקנרול'.
אלבומיהם נמכרו במאות מליוני עותקים ודמותם היוותה השראה ומודל לחיקוי למליוני אנשים ברחבי העולם.
 
A Tribute to Michael Jackson, Prince& Aretha Franklin
The Diamonds of Soul& R&B


Featuring:
Tia Fuller Saxophone (USA)
Avi Adrian Piano, Keyboard
Arie Volinez Bass
Yogev Shetrit Drums

©2018 Ronald Davis | Davis Digital Design
 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter